Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tensipleriyle yeniden Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığı görevine atanan Prof. Dr. Erol Özvar’ı tebrik etti. Türkiye’nin yükseköğretim alanında son yıllarda önemli bir ivme yakaladığını kaydeden ASÜ Rektörü Arıbaş, “Ülkemizin yükseköğretim alanında elde ettiği büyük başarıların ve uluslararası arenada kazandığı ivmenin, Sayın Başkanımızın liderliğinde yeni dönemde de güçlenerek devam edeceğine yürekten inanıyorum. Prof. Dr. Özvar’ın vizyoner yaklaşımıyla üniversitelerimizin küresel ölçekte daha görünür hâle gelmesi, uluslararası iş birliklerinin artırılması ve akademik kalite standartlarının daha da yükseltilmesi yönünde önemli adımlar atılacağına dair inancımız tamdır” dedi.
YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar’a görevinde başarılar dileyen Arıbaş, “Bu yeni dönemin ülkemiz akademik camiası, bilim dünyası ve gençlerimiz için hayırlı olmasını temenni ediyorum. Bizler de üniversiteler olarak, YÖK’ün belirleyeceği stratejik hedefler doğrultusunda var gücümüzle çalışmaya, ülkemizin bilimsel ve teknolojik kalkınmasına katkı sunmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.